CITRUM dba o bezpieczeństwo swoich Klientów i wspiera ich w realizacji planów biznesowych. Każdego dnia zajmujemy się usprawnianiem przepływu należności Klientów, którzy nam zaufali. Działamy kompleksowo. Doradzamy, wspieramy
w negocjacjach, wdrażamy systemy, kreujemy procesy, tworzymy nowe zespoły kadrowe, zajmujące się należnościami
w firmach, opiniujemy planowane przedsięwzięcia. Pomagamy przeprowadzić restrukturyzację w firmach. Wierzymy w nasze sprawdzone rozwiązania i wieloletnie doświadczenie, dlatego część projektów dofinansowujemy ze środków własnych lub pozyskanych od inwestorów. Rozwiązujemy zagadnienia związane z bezpieczeństwem należności i kapitału. Kontrolujemy bezpieczeństwo transakcji, a wszystko z największą dbałością o stabilność sytuacji finansowej Klienta.
Jesteśmy doświadczonym, lojalnym i przewidywalnym partnerem biznesowym.
Analiza zagrożeń i korzyści wprowadzanych projektów biznesowych.
przygotowujemy dokumenty potwierdzające intencje stron transakcji ustalone podczas negocjacji handlowych.
Utrzymanie płynnej rotacji należności oraz maksymalne ograniczenie należności nieściągalnych.
Podniesienie bezpieczeństwa należności do poziomu wymaganego przez Klienta.
Wspieramy naszych klientów w realizacji projektów, których realizacja może wykroczyć poza ich własne możliwości finansowe i kontrolne.
Ustalamy przyczynę braku płynności, wprowadzamy procesy uzdrawiające trudną sytu- ację. Budzimy do życia potencjał drzemiący w firmach.
Budynek Otwockiej
Spółdzielni Handlowej
ul. Swiderska 2/4
05-400 Otwock
Tel.: (22) 779-70-33
Fax: (22) 779-70-62
e-mail: biuro@citrum.pl
Osoby zainteresowane kontaktem z nami zachęcamy do
przesłania do nas krótkiej informacji z prośbą o kontakt. Skontaktujemy się z Państwem
niezwłocznie
UWAGA: ze względu na restrykcyjną politykę bezpieczeństwa niektóre z Państwa maili mogą zostać rozpoznane przez system jako niebezpieczne i automatycznie usunięte z naszych serwerów. W takiej sytuacji nie będziemy wiedzieć o istnieniu korespondencji. Jeśli nie będziemy odpowiadać na Państwa korespondencję elektroniczną dłużej niż 2 dni robocze prosimy o kontakt telefoniczny lub SMS-owy.